onsdag 29. desember 2010

Alltid koselig med blomster..♥

 
..spesielt når det er fra verdens beste 2 gutter,nemmelig mine ♥♥
Guttene mine var ute å gjorde noen ærend,å når det kom hjem kom storebror springene inn for å vise at han hadde vært å kjøpt blomster til meg.
 
 
Tusen takk,guttene mine! Verdens beste mann & storebror.. Lillesøster & mammaen er veldig heldig som får lov å dele hver dag sammen med disse to. Idag har jeg kastet noen utav julen ut,fikk liksom nok. Å syns det ble så mye bedre når jeg fikk “mine” farger tilbake.
 
♥ Håper alle som titter innom har hatt en fantastisk onsdag ♥
 
Romjulsklemmer fra Christina ♥♥

1 kommentar:

  1. Det er så godt å bli satt pris på....Og blomster er jo ALTID den perfekte gaven =)

    Ha et GODT NYTTÅR!!! Håper det bringer hell og LYKKE!!!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com