onsdag 22. desember 2010

Et lite julehus til meg selv..♥

I går når jeg var å handlet de siste små tingene som var igjen på lisren,sto dette huset og ropte meg,å jeg var egentlig ikke så tungbedt heller.. Hihi,bare måtte ha det! Syns det er så fint med slike hus med lys inni.. Gir en så herlig stemning! ♥ Nå har juletreet kommet inn,å julehuset her hjemme starter å bli komplett! Så nå kan egentlig julekvelden bare komme. Gleder meg til å dele god mat med herlig familie rundt ♥♥
Ønsker alle som titte innom her en kjempe fin bitte-lille juleaften,tenk bare 2 dager igjen nå snart
Juleklemmer fra Christina-bloggen

3 kommentarer:

  1. Åhh slike hus er sååååå fine! Jeg har et selv og kunne godt tenkt meg flere:)

    God bitte lille julaften til deg fra meg!

    SvarSlett
  2. ååå dei er såne desse husa:) eg har enda ikkje funne et einaste..men men...:) du har det så nydelig hos deg!!

    ha ei riktig god jul ♥

    juleklem fra linda

    SvarSlett
  3. De er skjønne de husene og på bildene dine kommer de selvfølgelig såååå godt frem;) Jeg har sagt det såå mange ganger, men jeg sier det igjen! Elsker bildene dine og stemningen i og rundt de ♥

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul - nyt dagene og kooos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com