tirsdag 21. desember 2010

Håper du får litt julestemning av dette.. ♥

For en koselig førjuls-tirsdag dette har vært! Vi har bare koset oss & pyntet litt til mer til jul! Nå er ungene kommet seg i seng ( de har juleferie sammen med meg allerede,mens mannen får juleferie i morgen),så nå skal mannen hente juletreet inn,om det blir pyntet idag eller i morgen for tiden vise. Men pyntet skal det nok bli! I morgen er den store levere-julegavedagen,så det skal bli godt å bli ferdig med det også. Ellers er alt under kontroll her,å de fleste punktene på listen er strøket ut. Å godt er det!
Har dere julestemning nå da??
 
Håper alle dere har hatt en kjempe fin tirsdag! Å koset dere mer enn å stresset ♥♥
 
Juleklemmer fra Christina-bloggen
 

4 kommentarer:

  1. Så koselig det er på stua di! Deilig julestemning:)
    Jeg baker og pynter og kooooser meg! Blir deilig å være sammen med barna i morra, endelig skoleferie!
    Kos deg videre!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koselig!! Fikk julestemning NÅ iallefall:-)
    Vel, jeg har sånn passe med julestemning, men har stresset noe mer enn i fjor da jeg var hjemme i permisjon. Vasket hus i dag, så i morgen skal jeg pakke inn gaver og kose meg (... og ta det jeg ikke rakk å vaske i dag..).

    Kos deg videre, bare to dager igjen nå!! Og GOD JUL:-)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Heldige dere som har juleferie!!
    Kose dere masse!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Så koselig på stuen deres ♥ Litt rødt i alt det hvite delikate;)
    Her er det og juleferie nå, så deilig! Nå er det late, deilige dager i nesten 2 uker!

    Nyt førjulsdagene;)

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com