tirsdag 21. desember 2010

Julen,den kommer nok uannsett.. ♥

..uannsett om man har fått bakt de syv sorter eller ikke. Eller at man ikke har fått vaske rundt hele huset,så kommer nok julen hit uannsett. Har pyntet & vasket stuen ferdig idag. Er bare juletreet som mangler. Å det skal jeg prøve å lure inn mannen til å ta inn i morgen..(han mener det ikke skal inn før lillejulaften).. Å på mange måter er jeg enig,men da er det en ting til å stryke av listen. For her i huset er det maange lister & laaange lister. Imorgen skal det handles mat inn til jul,å det er den siste listen som er igjen.. Å godt er det!

Har du mange lister igjen? Eller er du ferdig med det meste?

Ønsker alle som titter innom en flott natt.. ♥

Juleklemmer fra Christina-bloggen

6 kommentarer:

  1. God seeeen kveld Christina;)
    Her er det og julemathandling i morgen og forhåpentligvis juletre ♥
    Vi har alltid pyntet juletreet lille julaften, men i år tror jeg kanskje vi tar det inn en dag eller to tidligere... jeg er såååå lei av julen 1 Nyttårsdag, så da er det rett ut og det fortjener jo og få stå litt mer enn en uke dah... hihi

    Vi får se hva vi gjør, og jeg burde vel høre med ungene først, de er jo vant med lille julaften, og det er noe med disse juletrasisjonene som man ikke skal gjøre noe med;)

    Nyt de siste førjulsdagene!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ja julen kommer uansett! Jeg har verken bakt 7 sorter eller vasket huset fra tak til gulv, men julestemningen er på plass :)

    Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Klem, Christel

    SvarSlett
  3. Nydelige og spennende bilder.
    Riktig god jul!

    SvarSlett
  4. Julen kommer, men jeg stresser ikke. Det er så godt å ha ledige dager nå rett før den store dagen. I morgen skal jeg hjelpe til med juletrefest og grøtkoking på skolen til frøkna.

    Supermannen og frøkna skal hente inn juletre i morgen! Det må innomhus for å teste at lys og sånt virker før han drar på jobb lille julaften. Sånn er det med brannmenn, han går på vakt kl 08.00 lille julaften og slutter 08.00 på julaften. Da er det hjem til good frokost og julepyntet hjem.

    Jeg har alltid ventet med seriøs julepynting til skolen har tatt ferie. Dette gjorde jeg som elev og student, og nå også som lærer og mor. Vask og alt kan ordnes i forveien, men pynten hører sammen med ferie.

    Ha en finfin jul!

    SvarSlett
  5. Listene er huket av, alt er på plass og jeg kan slappe av de siste dagene og helt sikkert oppdage noe jeg har glemt *smiler* men det blir uansett julaften åkke som...
    Som alltid er det en fryd å besøke bloggen din, vakre stemningsfulle bilder! Ha en deilig kveld og kos deg de siste dager før den store kvelden!
    God-klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Joda, julen den kommer uansett. Her er jeg så og si ferdig med pyntingen, gavene er i boks og i morgen skal julematen fraktes fra Sverige og hjem - da kan vi si at vi er klare for julen. I år har jeg ikke orket å stresse, det blir jo jul uansett :-) Når juletreet kommer i hus i morgen er det JUL.

    Ønsker deg en fin og rolig julefeiring!

    Juleklem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com