søndag 19. desember 2010

Nissene er kommet fram og.. ♥

..funnet sin plass ♥ I kveldinga etter at vi kom hjem har jeg tatt vaskebøtta fatt.. (ja,jeg vet at det er søndag,meeen)..Fikk ommøblert i stuen,tørket støv & vasket gulv. Jeg ommøberte det tilbake til slik jeg hadde det for en stund siden.Jeg kommer nok i morgen med oversiktsbilde over stuen.  Ble egentlig ganske fornøyd,å det ble vist mannen også..Thihi,søte mannen min ♥♥ Nå skal jeg snart slukke det 4.lyset å komme meg i seng. E ny & effektiv dag igjen i morgen,så det gjelde og ha nok energi da.

♥ Ønsker dere en super fin kveld & god natt ♥

- christina

7 kommentarer:

  1. Så koselig:-) Kjempeskjønne nisser!
    Tenk at det snart er jul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig trivelig du. jeg er innom en sein kveld for å ønske deg en fin og kjekk jul med dine.
    Klem

    SvarSlett
  3. Elsker måten du pynter bildene dine. Med skrift og pynt. Utrolig fint! Sukk- skulle ønske jeg kunne få til noe sånt.
    Juleklem Yvonne

    SvarSlett
  4. Så deilig med litt husvask, og vi må jo bare ta søndagene til hjelp;)
    Så skjønne små grånisser ♥

    Spennende og se den "nye" stuen din;)
    Ha en fin mandag...

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så koselig, ja nå begynner julestria for alvor. Kos deg masse...klem

    SvarSlett
  6. Koselig!
    Ønsker deg en fin mandag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. For no'n sjarmerende søte grånisser! ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com