mandag 13. desember 2010

Ingenting er som..♥

..å hente gullene etter ei helg hos besteforeldrene.. ♥♥
Ingenting er som å se den glede i øyene deres når de ser oss komme. De har storkoset seg hos besteforeldrene. Men å sette grøt ut til nissen på låven,fått pakker,og masse snop. En perfekt helg for 2 små gull. Men nå er det lenge til neste gang de skal bort,nå vil jeg mammakose masse med dem. De er bare herlig,å livet mitt er SÅ komplett når de er rundt meg. De gir meg så mye glede & kjærlighet,ingenting kan måle seg med de ♥
Mamma elske dokker ♥♥
 
Nå sover de søtt i hver sin seng,å mammaen skal begynne å bevege seg i den retningen også.. Fått plassert noen flere nisser rundt om i stuen,dette kommer det kanskje bilder av i morgen..Vist jeg rekker det lille lys vi har.
 
God natt,alle som titter innom! ♥
gode klemmer fra Christina2

3 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg Christina! Ingenting er som å være mamma:)
    Gleder meg til å se nissene! Sliter med lyset jeg også, alle bildene er mørke... Selv klokka "midt på dagen" er det jo mørkt! Men men:)

    Kos deg med de søte små og nyt mandagen!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. God formiddag Christina! Alltid like koselig å komme innom deg her, nydelige bilder og masse hjertevarme i dine innlegg! Kos deg videre i førjulstida!

    Stooor klem fra Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com