mandag 13. desember 2010

God julestemning.. ♥

God kveld kjære bloggiser.. ♥
 
Håper alt står bra til med dere alle. Her går dagene i ett,å det er jo gjerne slik det blir før julen trår inn for fult. Litt mer rødt er kommet fram,samt nissene er kommet. Noen nisser må jeg ha,selvom lillesøster syns de fleste nissene er skumle.. Lurer på hvordan det skal gå med henne på juleaften ♥♥
Er så trøtt for tiden,kan egentlig sove hele dagen,vet ikke hva det er.. Har jo ikke tid til og sove bort hele dagen.. I morgen blir det bytur på meg,skal ordne de siste julegavene,slik at resten av tiden bare kan være kos hjemme.
Mannen sitter å kikker på tven,så nå skal jeg koke meg en kopp te & spise meg et par skiver av julebrødet som er bakt. Er så nydelig med julebrød.
 
Ønsker alle sammen en super kveld vidre! ♥♥
gode klemmer fra Christina2

5 kommentarer:

  1. Så fint med den gamle CocaCola-kassen:) Heldig som har fått tak i noe sånt, ønsker meg så en sånn gammel kasse! Ordentlig nostalgisk julestemning hos dere:)

    SvarSlett
  2. Koselig julestemning og nyyydelige cola-kassen! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser oss. Skikkelig lekkert med den kassen.
    Ha en skjønn uke,

    Klem fra Ine

    SvarSlett
  4. Å en slik Colakasse har jeg ønsket meg lenge, de er vanskelige å få tak i. Her går dagene fort før jul, går tiden raskere da lurer jeg på. Travelt med full jobb og hjem, så bloggingen blir litt nedprioritert, men sånn er et bare. Ha en fin ettermiddag og dager fremover...klem

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det med colakasse og nisser. Å ta inn granbar til jul blir aldri feil :)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com