tirsdag 14. desember 2010

God tirsdagskveld.. ♥

God tirsdagskveld..♥
Hvordan har deres dag vært? Min dag har vært fin,men jeg er så utrolig sliten for tiden. Skjønner ingenting,for det skal ingenting før jeg føler meg både trøtt & utslitt. Å har absolutt ikke tid til slik tull.. thihi.. ♥ Har ordnet litt hjemme her idag,koser meg masse når jeg får stelle & stulle her hjemme. Nå står tv2 på i bakgrunnen her.. Norge ser ut til å ha en fin dag i dag,å vinner forhåpentligvis denne kampen. De er nå flinke disse jentene våre.
I morgen skal jeg & kjæresten i barnehage til gullene på julefrokost. Er alltid så koselig det,få være med å ta del i deres hverdag uten oss.
 
Nå skal jeg ta meg en bloggrunde & kikke på hva dere har gjort i det siste,å til dere trofaste lesere. Takk for at dere titter innom & ekstra koselig er det når dere legger igjen noen spor.
 
En fin kveld jeg ønsker dere!
Klemmer fra Christina

5 kommentarer:

  1. Så fint lite juletre du har laget til! Koselig!

    Tror det er mange som er slitne nå for tiden....selv er jeg stupeferdig innimellom slagene hehe.. Håper det går over snart - for oss begge :-)

    Ha en fin kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Sitter her og gjesper, trøtt, skal krype til køys snart...klem til deg

    SvarSlett
  3. Deilge bilder fra Drømmehuset!
    Du har så fin blogg,skulle ønske jeg og kunne fått en sånn mal som deg,uten inndelingslinjer.
    Er så stilig!Er det vanskelig?
    Klem fra Sol
    Ps,tar du vitaminer???

    SvarSlett
  4. Nydelig lite juletre.
    det er årstiden for å være trøtt og sliten. Men snart snur sola vet du, da blir det bedre å være til.
    Minnes med glede barnehagejulefrokostene ja. Så koselig å se de stråle som små soler fordi mamma eller pappa var der. Nå begynner dette å bli lenge siden her i huset. Fjun på overleppa og grov i stemmen. men heldigvis vil han stadig ha nattaklemmen sin. :)
    Kanskje det kan hjelpe deg med en soltime. Det vet jeg hjelper meg når mørketia påvirker meg vel mye.
    Line-Cathrin :)

    SvarSlett
  5. Hei hei. Takk for kommentaren på bloggen min =) Så koselig juletre du har stelt til.. kanskje jeg skal ordne juletre i helgen!? ;)

    Anya

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com