onsdag 15. desember 2010

Julefrokost i barnehagen.. ♥

God onsdagskveld.. ♥
 
Denne dagen har gått i ett,noen disse siste dagen før jul bruker å gjøre..Men det er jo litt av sjarmen jo ♥ Dagen startet kl 0800 i barnehagen til gullene,da var det frokost for foreldre,sammen med barna & personalet. Dette brukers å gjøre hvert år,å er veldig koselig! Det å få ta del i “jobben” til barna,er alltid så godt. Så når vi hadde spist god frokost,gikk barna santa lucia for oss. De gikk så fint & sang så fint til oss. Det er noe magisk med det,barn kledd i hvitt & masse lys rundt. Herlig! ♥♥
Så dro jeg til byen for å shoppe litt,mens jeg ventet på at mannen skulle bli ferdig på jobb. Så var det hjem & få i seg litt middag før vi dro i bursdags-selskap til broren min. Kl 2000 var gullene i seng,å mor kunne sette seg ned å nyte enda en seier med håndballjenten. Det er så fantastisk moro å se så flinke jenter.
 
Så nå kjenner jeg at jeg er ganske trøtt & sliten,så vurdere sterkt å ta kveld & god natt.
En fin kveld jeg ønsker dere!
Klemmer fra Christina ♥ ♥
 

5 kommentarer:

  1. Så skjønne Luciabarn :) det er så koselig med slike tilstelninger. *♥*

    SvarSlett
  2. Er så koselig med Lucia i barnehagen ♥ De er så skjønne og spente alle de nydelige barna... Har alltid felt en liten tåre i Luciatoget;)
    Savner barnehagetiden jeg ♥

    Vi har akkurat vært på juleavslutning på skolen til minstemor og de synger tradisjonen tro "En stjerne skinner i natt" - nå er det her jeg griner... hihi, er så vakkert:)

    Håndballjenten er bare helt fantastisk BRA!

    Ha en god natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så skjønne Luciabarn! Det er koselig med frokoster i barnehagen. De varte alltid leeenge da vi hadde småbarn. Kos dere i dag også!

    SvarSlett
  4. Nydelige Lucia bilder, jo det er travelt, dagene forsvinner før en får sukk for seg. Ha en fin Torsdag...klem

    SvarSlett
  5. Skjønne gullongan til ho gudmor <3 Ser ut som to engla! Lovely!:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com