torsdag 16. desember 2010

Julen handler om.. ♥

God torsdagskveld.. ♥
Da har jeg fått ungene i seng. Vi pyntet et lite juletre før det. Jeg føler at dette blir mitt juletre i år,for jeg vet ikke helt om mannen går med på å ikke ha “farger” på juletreet,.
Noen nye juletre-kuler har kommet i hus. Syns det ble riktig så fint. Så koselig å pynte og ordne rundt i huset. Gleder meg nå til julaften jeg,hvor vi skal sitte å nyte ferdig pyntet hus & god mat sammen med familien. Det blir kos det!
Håper alle som titter innom har en fin førjulstid sammen med sine.
En fin kveld jeg ønsker dere!
Klemmer fra Christina ♥♥

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, og hærlig innlegg. Du er så flink til å få alt til å se så lekkert og delikat ut. Ønsker deg en kjempeflott adventstid.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Vakkert juletre, vennen!
    Flinke du!

    Ønsker deg og din vakre familie en herlig førjulstid!

    STOR KLEM

    SvarSlett
  3. Ååååh, her oser det av julestemning! fine ord også;)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder:) Har sett litt inne på bloggen din å det slo meg så fint du ordner bildene dine med tekst og det hele.. hvilket program bruker du? jeg burde nok fornye meg. Jeg la meg likså godt til som følger. God natt til deg og velkommen inn til meg også.
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Så søtt, koselig lite tre, Sjarmerende der det står på stolen sin :).

    Er helt enig med Jeanette i kommentaren over, at bloggen din er kjempefin. Lurer også litt på hvordan du får til å ordne bildene dine så fint i innleggene :)

    Klem og god helg :)

    SvarSlett
  6. enig:) flotte bilder du har..julestemingen sniker seg fram,:)

    ha en herlig fredagskveld;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com