fredag 17. desember 2010

Nisseungene mine klare for..♥

..nissefest i barnehagen.. ♥♥  Klokken var 0630,å det var 2 trøtte nisser. Var ikke bare bare å få de til å se i kameraet & gjerne smile også. Men de var nå så søt der di satt å så på Timmy på pcen..Da satt de i ro ihvertfall.. hihi ♥♥ Nå er det 2 trøtte nisseunger som sitter her,å både mammaen & pappaen er nokså trøtt de også,så det er utrolig godt at det er helg nå.
Kommer nok innom med et innlegg litt senere,vist jeg ikke sovner sammen med gullene når de er i seng..En fare for det ♥
♥ Håper alle som titter innom har hatt en fantastisk fredag & får ei nydelig helg.. ♥
Klemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. Såååååå søde!!!!!!
    Ha en deilig helg!
    Kosa dokker!!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så nydelige nisseunger, her er det ikke nissefest før på tirsdagen, men det blir utrolig koselig...
    Ha en fin kveld og helg
    klem victoria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com