lørdag 18. desember 2010

Når en pepperkake..

..baker,baker pepperkake kaker tidlig i desember,blir det gjerne fritt når vi kommer til den 18 desember.Så da må pepperkake-bakeren hive seg rundt igjen. Men både nissemor & nisseungene syns det er koselig.. Så da fyller vi gjerne opp kakeboksen med nye pepperkaker.
Nå er det snart håndballkamp med Norge-Danmark.. Heeeia Norge!♥ Hva er dine planer for dagen?
Store klemmer til alle dere som titter innom,å det gleder hjerte mitt for alle kommentarer dere legger igjen,det varmer ♥
- christina

4 kommentarer:

  1. I år lagde vi hjemmelagd pepperkakedeig og den ble kjempegod så i år har til og med ho mor smakt. Her er det fortsatt endel igjen så vi skal nok klare oss til over jul (håper jeg) :-) I morgen skal det lages litt julegodteri og gjærbakst til julens gode pålegg.

    Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld og en fin førjulstid!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så koselige julebilder du tar. Pepperkaker er ikke bakt her i år. Vi liker best deigen og pepperkakene blir ikke spist. Derfor har vi droppet de i år. Men har andre slag da som faller mer i smak.

    Ha en fin kveld.

    Heia Norge. Blir spennende i finalen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Åh, så kjempekoslige julebilder :) Kjem i skikkelig julestemning her inne hos deg :) Tusen takk! :)
    Mine planer er lagt på hylla til neste jul. Var i går på ultralyd for å helse på skatten vår i magen for første gang :) Er mykje kvalm og sånn, så kan ikkje planlegge noko. Men det er verdt det :) Gleder oss sånn!

    Ønsker deg og dine ei herlig førjulstid! Godklem

    SvarSlett
  4. Hei Christina!

    kom tilfeldigvis inn på bloggen din, og oppdagetat den er kjempeKOSELIG! og ikke minst inspirerende!

    Ha en fin 4-søndag-i-advent :)

    mvh Randi

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com