søndag 19. desember 2010

Prøver meg frem i..♥

… photoshop ♥ Har endelig fått den ordentlige versjonen av photoshop CS5,så den leker jeg meg med nå. Det er så mye å sette seg inn i,men oj så gøy. Jeg kan sitte i timevis og holde på,å timene bare flyger avsted. Har lastet ned endel brushes & actions som gjør redigering som en lek. Men man må jo prøve seg fram & se hva som passer best for deg & bilde. Er jo så vanskelig å få ordentlig fine bilder nå i mørketiden,så litt redigering må til.
 
Hvilken program bruker du når du redigerer bildene dine? å har du noen tips å komme med,blir jeg alltid glad ♥♥
Nå skal jeg leke meg vidre litt til,før jeg kryper under dynen. I morgen blir det hjem til mamma & pappa på middag..Mm,vi gleder oss ♥
 
- christina

4 kommentarer:

  1. å det skal eg få tak i og..når eg får skikkelig kamera:) eg bruka phoscape no..hehe gratisprogram..enkelt å bruke og passa til mitt bruk som bruka mobilbilde på bloggen..:/ håååpe nissen har fått ønskelista mi:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som vanlig Christina! ♥

    Tror desverre ikke jeg kan gi noen redigeringsråd, hihi... jeg trenger et kurs jeg;)
    Jeg bruker et veldig enlelt program som heter Picnik, hihi... selv om jeg har de nyeste av det nye på Photoshop siden, men jeg skjønner ikke noe av slike saker...

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Eg forstår ikkje bæret av photoshop :(
    Brukar photoscape, heilt greitt det☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. For en flott blogg du har:) såå koselig og delikat du har det hjemme hos deg, her ble jeg inspirert. Legger meg til som følger:) nyt den siste førjulstiden<3 Ps. Vi har giveaway på vår blogg, søte premier:) Klem fra Myrullpiken

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com