lørdag 8. januar 2011

Blomster gjør meg glad.. ♥

Etter at julen er dratt ut døren,blir det gjerne litt tomt & trist i hjemmet,å da er behovet for noen friske blomster veldig stort.. Ihvertfall hos meg! Så da jeg var i byen i går,fikk jeg med meg 2 blomster hjem. Det ble rosa & lilla. De friska opp huset,å det gjør meg glad. Flere blomster kommer nok inn med tiden. Godt å få litt farger inn!

Har du behov for litt friske farger i denne årstiden?

Nå skal jeg rydde opp etter lillesøster,som tar seg en blund. Så skal vi vente på storebror som er sammen med foreldrene mine for å hente en liten kattunge.. Det blir kos! ♥

Tankene mine idag går til de som var involvert i ulykken & pårørende av de omkommende. Tragisk ulykke som berører oss alle her oppe i nord!

Ha en fin lørdag!

Varme klemmer fra Christina ♥♥

4 kommentarer:

  1. God lørdags ettermiddag til deg :)
    Fant deg via en annen blogg, og nå har jeg snoket rundt her inne og ELSKER bildene dine.
    Så flink du er til å ta bilder..Og legge de opp. NYDELIG :)

    Primula er jo vårtegn nr. en :)
    Vakkert.

    Takk for titten

    SvarSlett
  2. Blomster er VAKKERT ♥ Nydelige bilder!
    Så kos med kattunge;)
    Jeg tenker og mye på alle de pårørende etter ulykken i går - grusomt! Vi har endel familie i Alta, så de kjenner håndballjentene godt!
    Ha en herlig Lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Jeg må også ha litt farger inn når jula går ut
    Kjøpte som deg primula og noen perleblomster
    Kos dere med katten

    SvarSlett
  4. Absolutt, har behov for friskere farger nå, og jeg elsker blomster, men kan ikke å holde den i live... :P

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com