søndag 9. januar 2011

Litt lys i mørket.. ♥

God søndagskveld.. ♥

Her sitter jeg med bena godt plantet i sofaen & pleddet godt rundt meg. Herlig! Idag ordnet  jeg med en lysslynge på sjenken min.. Litt lys i mørket er godt! Er så herlig de timene midt på dagen som gir dagslyset. Å nå vet jeg at det bare blir mer & mer lys for hveir dag som går.. Det er fantastisk og tenke på!

Idag har vi vært hos verdens beste mamma & pappa,før det var middag hos oldemor i skjomen. Vi er veldig heldig som har så flott & snill familie rundt oss. Å vi er veldig heldig som har de nærmeste så nært. Ingenting er bedre enn det ♥

Nå skal jeg kikke litt på tv,før det blir kveld på meg & mannen. Hvordan har din dag vært?

Håper kvelden blir fin for deg ♥

Klemmer fra Christina

9 kommentarer:

  1. det er så nydelig det bordet med speil på:)

    ha en fortsatt herlig søndagskveld

    ♥ Linda

    SvarSlett
  2. Ååååh, søteste Timmy under her, gratulerer! <3
    Og så fine løveføtter over her, grrrr... ;)

    SvarSlett
  3. Eg elskar lysslynger-nydeleg og koseleg☺

    Vi har hatt ein roleg fin dag med raspeball middag hos ein vennefamilie.
    No slappar vi av, og innimellom malar eg dører☺

    Ha ein fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Flotte bilder!
    Høres ut som en fin dag! Her har det vært rolig i dag, jeg skulle egentlig på juletrefest med barna, men måtte bli hjemme pga vondt i bekkenet(ikke annet å gjøre enn å roe ned). Er klar for en ny dag med nye muligheter i morgen :)

    Ønsker deg en fin start på uken som ligger forann.

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Hvordan får du så fine rammer på bildene

    SvarSlett
  6. Søøøøteste Timmy! Jeg vil og ha katt, men får ikke lov! *SnufS*
    Lyslenker skaper så koselig lys! Jeg har hatt mange rundt omkring til jul, men nå har jeg funnet noen nye bruksområder- for savnet den koselige lysjulestemningen!

    Full fartsøndag m bursdag og juletrefest i tillegg til litt gipsing!!! Huheiiii:-) klem

    SvarSlett
  7. Er bare så lekkert det lille bordet ditt med speilet på, og så flott det ble med blomster på;)
    Nydelig lysslynge - hvor er den kjøpt? Var litt annderledes enn alle andre jeg har sett...

    Hørtes ut som en koselig dag hos dere, her har vi ryddet litt og jeg og vesla har koset oss med å scrappe litt;))

    Gratulerer med ny "baby" - såååå søt den var ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Jeg sier det igjen: Det bordet ditt er rå lekkert!! Elsker detaljene på det, utskjæringene.

    Dagen min har vært fint, driver å pusser opp lille doen våres, og har hatt besøk ikveld av noen venner og sett to filmer :)

    SvarSlett
  9. Tone : Jeg bruker photoshop CS5,der finnes det utallige brushes som man kan laste ned. Så der ordner jeg med rammene & pynten rundt.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com