mandag 10. januar 2011

Verdens beste lillesøster.. ♥

God mandag!  Håper denne nye uken startet godt for alle ♥
Her koser jeg & lillesøster oss hjemme. Vi har baket verdens beste boller. Så vi har koset oss med ferske boller & kakao. Kan det bli bedre? Jeg har prøvd meg på noen nye redigeringer i photoshop. Artig når man bare kan prøve seg frem. Det er så utrolig mye du kan gjøre med bildene. Det er virkelig gøy! Her har jeg prøvd ut en lysere effekt på bildene. Og som jeg har sakt så ufattig mange ganger før.. Jeg savner dagslyset !! Det skal bli så godt å få det tilbake,at dere aner ikke ♥
Nå skal vi skrive handleliste,før vi skal handle mat for uken når mannen & storebror kommer hjem.
Ha en fin mandag vidre ♥
Klem fra Christina

4 kommentarer:

  1. Ohhhhhhh wat lief !!!!!!!

    Groetjes Fia

    SvarSlett
  2. Søta <3
    Ha en fin uke. :)
    Klem Isabell

    SvarSlett
  3. Så stilig med den skriften!
    Yndig lillesøs!!!!
    Jeg syns og det er kjekt å redigere bilder,sukk,ønsker meg skikkelig kamera.
    Ha en fin handletur! :o)
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. For en søt lillesøster, og en fin blogg. Ønsker deg en fin kveld. :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com