mandag 10. januar 2011

Hvit og sink… Nydelig! ♥

God kveld kjære venner! ♥

Stuen er lyst opp med masse tente stearinlys.. duftlysene dufter godt.. Og jeg koser meg med en kopp te & ferske boller som jeg & lillesøster baket idag.. ♥ Jeg elsker hvit & sink sammen,gjerne med en dose lyserosa.. Herlig ♥ Bestilt meg 2 nye sinkhus. De var på 50 %,så da måtte jeg jo bare.. hehe,er ikke det typisk?!..

Sitter å kikker på ringer,er jo så mange nydelig ringer.. Men va er egentlig vanlig? Forlovelsesringen blir også giftering.. Eller kjøper man 2 ringer?.. Hva gjorde du/dere? For den ene jeg har funnet kunne jeg tenkt meg å hatt hele tiden.

Ønsker alle som titter innom en flott mandagskveld.. Å tuusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen.. Det varmer rundt hjerte ♥

Klemmer fra Christina

10 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Jeg er også veldig glad i sink, har nå kommet opp i 7 sinkhus faktisk.. syns det er så fint å ha flere forskjellige sammen:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg er lykkelig eier av 1 sinkhus - men det står på ønskelisten til neste år.
    Når vi forlova oss fikk jeg en prinsessering ( en stens diamant) og en forlovelsesring.
    Forlovelsesringen ble også gifteringen. Men for å gjør det litt spesielt ( vi satt inn ny dato) fikk æ også satt inn en diamant.. det skal etter planen fylles på slike etterhvert..
    Ha en fortryllende fin kveld.. Æ har vært på trening, og har kjempegod samvittighet..
    mj

    SvarSlett
  3. Kjempefint sinkhus. Jeg har også gått til anskaffelse av et slik. Synes det er veldig fint å ha disse husene som lyser opp nå som jula er pakket bort. Lykke til med ringvalget og ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Ska du gifte deg??☺
    Det skal eg og...☺
    Vi endar nok opp med å kjøpe forlovelsesringar no, som vi polerar opp att til bryllupsdagen i tilleg til at eg får ein diamant i min.
    Er ganske dyrt med ringar so blir egentleg litt "bortkasta" pengar å kjøpe begge deler syns eg...
    Vi kjøper nok gult gull-føler meg mest gift då tru eg☺
    Har også meldt meg inn i bryllupsvenner.no...mange gode tips der☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. So koseleg-gratulere♥
    Min kjære fridde på julafta-med den finaste diamantringen♥
    Men eg vil at vi begge skal ha forlovelsesring-føler meg mest forlova då☺
    Vi tenker bryllup sommaren 2012☺
    Spennande-og mykje som skal planleggast☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Nyydelig! :-) Elsker sinkhus! Og hvitt er alltid lekkert :-)
    Til lykke med forlovelsen!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder!!! Sinkhus får man aldri nok av! Vi var aldri ringforlovet så da ble det bare et sett med ringer. Lykke til med giftemålet! Fortsatt god kveld!

    SvarSlett
  8. Hvitt og sink er nydelig ja. Sink passer igrunn til mye:) gratulerer som forlovet og lykke til med valg av ring.

    SvarSlett
  9. Kor var sinkhus på 50%?:)
    Eg er verken gift eller forlova. Men eg vet att systa mi og mannen har to ringer, å ho bruker både forlovelsesringen og gifteringen :)

    SvarSlett
  10. Sink er helt nydelig :)<3 Er desverre ikke eier av no sink hus - men det står på innkjøpslista ;)

    Gratulerer såå mye med forlovelsen :D

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com