tirsdag 11. januar 2011

Stuen har fått noen nye hus.. ★

God tirsdagskveld kjære alle sammen ★

Hvordan har denne tirsdagen vært for dere da?.. Jeg har vært på posten & henten pakken med sinkhusene i. Noen lurte på hvor disse var på 50 %,å det var på Sofies villa.  Syns slike hus er veldig fint,å spesielt nå vinterstid. Sneen daler ned utenfor nå,å jeg syns det er fint. Blir så lyst & trivelig ute da, Men det varer vel desverre ikke så lenge.

Nå skal jeg ta ungene med på badet,slik at de få dusjet & kommet seg i seng.. De er trøtte stakkars etter å ha vært oppe siden kl 0600.

Så skal jeg kose meg i sofakroken,å se på greys senere.

Nyt kvelden! ♥

Klem Christina ♥♥

11 kommentarer:

  1. De er kjempefine de husene ja ♥ Og alltis gøy med salg... "Butikken på hjørnet" her hadde 50% på all Durance i dag... Så jeg fikk med meg litt derifra;))

    Så koselige de prinsessekrone t-lysestakene du har på bordet der...

    Ha en herlig kveld - her blir det og Grey's;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nydelig stue du har altså;)
    Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den stålampen?

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Hele dagen har gått med til å ligge på sofaen, har hanglet et par dager. Da er flotte blogger gode å ha, inspirerende lesning.

    Du hadde fått det fint med de nye tingene du har fått.....la allikevel spesielt merke til lysestakene du hadde på bordet, de var nydelige.

    Kos deg med Greys, og ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  4. Tusen takk,Anette! Stålampen er kjøpt på Ikea. Den heter Barometer.

    SvarSlett
  5. Så koselig!!! Jeg har også stor sans for zinkhus!!

    Likte godt lampen din!! Hvor får man kjøpt slike??

    Ha en fin tirsdagskveld!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Villevinkel : Tusen takk! Lampen er kjøpt på ikea. Barometer heter den.

    SvarSlett
  7. Heisan du.
    Så flotte sinkhus.
    :) Susanne

    SvarSlett
  8. Likt sinkhus som meg, liker at det har litt størrelse. Jeg kjøpte også et på 50%, da er det så moro:)
    Barometer stålampen fra IKEA er øverst på min ønskeliste for tiden:) Den er jo ikke dyr heller, så det spørs om ikke jeg må dra på en liten shoppingtur om ikke så altfor lenge.

    klem Jennifer

    SvarSlett
  9. Så nydelige lyshus!
    Og så koselig du har det på stua di;)
    Nyt kvelden!!!

    SvarSlett
  10. Nydelige sinkhus ;))
    Flotte stuen din!!

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com