onsdag 12. januar 2011

Holde på å planlegge oppussingen i året som kommer..

Har sittet å tegnet på viseno home. Det er et gratis tegneprogram som jeg bruker masse når jeg tegner planløsninger. Jeg ser det er andre som har fått til å lagt ut bildene slik de er.. Men det får ikke jeg til. Så jeg legge ved en kobling. Så kan dere stikke innom å kikke.
Det vil bli gjort om i 2 etasjen. vi vil få større kjøkken,å badet vil bli flyttet. Noen nye vinduer & dobbeldører vil komme inn. Tror det blir bra til slutt.
Ha en god natt!
Klemmer fra Christina

5 kommentarer:

  1. Spennende å pusse opp / endre litt
    Gleder meg til før og etterbilder

    SvarSlett
  2. Ser veldig bra ut:)
    Ganske lik planløsning på stue/kjøkken som jeg selv har. Det jeg sliter med er å få plass til 2 sofagrupper samt spisebordet i stua. Kanskje du har noen ideer om løsninger på dette? :))
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Det blir spennende å følge med, fine bilder i det forrige innlegget ditt. Ha en superfin onsdag....klem fra meg

    SvarSlett
  4. Spennende planer og alltid gøy å tenge løsninger i Viseno. Skal du ha helt lukka kjøkken eller vurderer du en åpning?

    Tegningene kan du enkelt få lagt rett inn i bloggen ved å bruke Print Screen, åpne det i photoshop og lagre det derfra som et vanlig bilde.

    Ha ei fin fin helg:)

    SvarSlett
  5. nr14 : Jeg har pr dags dato åpent kjøkken-stue ordning. Når vi ordner kjøkkenet slik at det blir større ønsker jeg skyvedører,slikt at jeg kan lukke når jeg ønsker det.
    Takk for det,det skal jeg prøve!
    Ha en nydelig lørdag!
    Klem Christina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com