torsdag 13. januar 2011

Noen IKEA varer kom,litt ommøbelering.. ★

God torsdag! ★ Hvordan går det med dere da? Her går alt bare bra.. eller ihverfall nesten.. I går kom postens bil hit med flere ikea varer,men ikke alle.. ARG! Vi hadde til sammen bestilt 3 stoler,sofaer & et par andre ting som ikke kom. Så lurer egentlig på hvor disse varene befinner seg. Men ikea er satt på saken. Idag ble det litt ommøbelering, men som dere ser bildet øverst mangler jeg en lenestol. Men det kommer snart håper jeg. De 2 puffene kom i går. Så kjekt,spesielt med oppevaringsmulighet under puten. Supert!  Litt forandring ble det i stuen og godt er det. Idag skal jeg & mannen innom bruktbutikken en tur. Er et par ting jeg kunne tenkt meg,så håper de har en slik en.

Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin torsdag!

Store klemmer fra Christina ★

3 kommentarer:

  1. Hei Christina;)
    Så øy med litt nytt! Men kjedelig når ikke alt kommer samtidig dah...
    Blir nok veldig fint hos dere når alt kommer på plass! Kjempefine de stolene og puffene...

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jammen ble det fint hos dere,reine Drømmehjemmet :o) !!!!
    Du har så nydelige innlegg!
    Det over var jo og så skjønt!
    De rosa koppene var helt supersøte!
    Ha en fine kveld!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Så flott det ble :D Ikea har mye fint, de ;)

    Likte veldig godt kisten din med symaskinen, virkelog flott :)

    God helg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com