torsdag 13. januar 2011

Hverdagsnytelse.. ♥

God kveld kjære venner! ♥  Her sitter jeg i sofakroken,nyter en kopp varm frukt te & brownis.. Ja,hverdagsnytelse kaller jeg det. Er det ikke herlig å kunne sette seg ned etter torsdagen som er helge-vaskedagen min & bare nyte et nyvasket hjem.  Det er lykke det!♥  Jeg mener at jeg fortjener det.. jaja,kanskje ikke brownies da,meeen.. hihi ♥ I morgen er det fredag,ukas beste dag & helg.. Det er herlig det. Gleder meg til helga jeg,da skal vi pjuske vidre med lillesøster sitt rom.

Ønsker alle som titter innom en flott kveld.. Ser det er mange som er innom,å det er koselig.. Men et lite spor fra deg,gjør dagen min ekstra god ♥ ♥

Klemmer fra Christina

10 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! Ser deilig ut med te, brownies og tulipaner:)

    Så flotte møbler du har kjøpt deg!!! Kanskje du vil leke interiørarkitekt inne hos meg også? Kunne trengt noen gode råd... Ser ikke skogen for bare trær!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder! Ordentlig stemningsfullt og vakkert. De er så nydelige de koppene der:)
    Man skal unne seg litt hverdagsnytelse, det er iallefall sånt som gir meg det lille ekstra:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Så härligt och så lurt att städa på fredag så har man hela helgen fri. Kos dig masse. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Viktig med hverdagsnytelser :)

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder, så utrolig koselig. Viktig og sette seg ned og nyte en kopp te en gang i blande. Velfortjent. Ønsker deg en strålende kveld. Klem

    SvarSlett
  6. Mmmm, det så deilig ut, og så skal man jo unne seg litt luksus i hverdagen.
    :) Susanne

    SvarSlett
  7. Herlig ♥
    God fredagskveld! Klem

    SvarSlett
  8. Herlig. De browniesene der er gode å ha på lur i skapet ;)

    god helg!

    SvarSlett
  9. Det er viktig med litt hverdagskos :-) Kjempelekker stue!
    Ha en fin fredagskveld.
    -Trine-

    SvarSlett
  10. Kjempe flott blogg, og nydelig hjem du har. Gleder meg til å følge bloggen din videre:-)) Håper du vil følge min også:-))
    klem fra Janne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com