fredag 14. januar 2011

Fredagskos..♥

God fredag alle sammen!  ♥ Jippi,det er heelg & det er deilig! Fredagen er hellig her & ukas beste dag! VI har koset oss med taco til middag. Å nå er det litt snop på bordet & håndball kamp på tven.. Her koser vi oss så godt vi kan!

Godguttene mine kom hjem med en buket hvite tullipaner. Jeg tror jeg har verdens snilleste gutter jeg. Her på bildet over koser lillesøster seg med litt nonstop. Det er en sikker vinner,å det er jo godt da  ♥ Levende lys er tent & ovnen knitrer. Deilig!

Hva er deres planer ikveld da?

Uannsett planer ønsker jeg alle en super kveld vidre & nyt den  ♥

Fredagsklemmer sendes din vei  ♥

9 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig fredagskveld:) De bollene fra Bruka er så søte:)

    Jeg har brukt litt av fredagskvelden på å starte blogg. Har blitt så inspiert av blant annet din, så nå kunne jeg ikke vente lenger med å lage min egen. Håper du vil titte innom:)

    klem Jennifer ( i bittelille huset)

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg ♥ Her er det og deilig fredagsstemning;))
    Gullrekka på TV og kosebukse!
    Ingen godis da, vi har nemlig et forsett om KUN godis på lørdager, hihi... Men frukt er lov, og det har vi masse av;)

    Ha en fin helg - nyt den!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Herleg♥
    Vi ryddar, vaskar og lagar pizza-får helgebesøk av ein kompis av min kjære frå heimplassen hans Bodø om ei lita stund☺

    Nyt helga☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Herlig stemningsinnlegg :).
    Her er det også fredagskos med tv og avslapping.

    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  5. Gooooood helg :D Kos dere masse - vakre bilder :D

    SvarSlett
  6. Nydelig! Idag er faktisk tulipanens dag:-) Ønsker deg en god helg!
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  7. Eg vil bare si takk til deg :) Takk for att du deler alt som du deler med oss her inne ! Du har en nydelig blogg, en blogg som sprer glede, får meg til å smile, og gir meg utrulig mye ideer og inspirasjon i nye huset vi skal flytte i :)
    Du har det fantastisk flott heime hos deg ! Misunner deg skikkelig :):)
    Takk igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Heisann.

    Ploppet innom bloggen din via Englehvitt -å må bare si at du har en super fin blogg med fine bilder og god tekst. Jeg har ikke noen blogg -men mulig det blir en gang... Kommer til å stikke innom ofte.
    God helg:)

    Mvh Gerd Kr.
    jente fra nordland:0)

    SvarSlett
  9. Hei Gerd!
    Tusen takk for koselige ord. Håper du lager de blogg,slik at jeg kan titte innom deg.
    Ha en nydelig lørdag & en vidre god helg.
    Klem Christina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com