lørdag 15. januar 2011

En god lørdagsformiddag.. ♥

God formiddag kjære alle som titter innom.. ♥ Som dere ser på det første bildet,sitter jeg i sofakroken med pcen på fanget. Herfra blogger jeg idag. En nydelig dag idag.. Kaldt,ca –10,men inne knitrer det i ovnen.. Så vi klager ikke! Mannen & verdens beste pappa snekrer her hjemme idag. De holder på med lillesøster`s rom. Å vi gleder oss stort til at det blir ferdig. Det skal bli godt altså! ♥ 
Det varmer slikt i hjerte mitt av alle de gode ordene dere legger igjen her hos meg. Uten dere hadde ikke bloggingen vært det samme,å det gleder meg at jeg kan gi dere noen tilbake. Så koselig å se at dere liker innleggene jeg legger ut. Har mye mer å lære,men jeg kommer meg. Gøy er det ihvertfall.. Å det er takket være dere ♥
Er det innekos hos dere som står på planen idag eller?
Ønsker dere en nydelig lørdag.. Nyt den & slapp av ♥
Lørdagsklemmer fra Christina

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder som alltid :)
    Idag skal søstra mi ha Liam på overnatting mens eg og ei venninne er på Ylvis show i Bergen :) Gleder meg kjempe masse ! Ellers idag har vi bare kost oss inne :)
    Ønsker deg en fin lørdag videre !
    klem

    SvarSlett
  2. Hei! Hæreleg bilete, ser ut som det er roleg heime hjå deg :)

    Her skal eg og småtroll på 2,5 til å lage tacosuppe frå botnen av *namnam*

    God laurdagskveld til deg og dine ♥

    SvarSlett
  3. Jepp :) Innekos! deilig med slike dager! Kjempefine bilder i innlegget - masse inspirasjon å hente! God helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Så søte bilder, koselig med innekos på uværsdager. Utenfor mine vinduer har regnet og vinden herjet, så det har vært kos og sitte inne i varmen:-)

    God lørdagskveld fra
    Annfrid

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com