tirsdag 18. januar 2011

En nydelig tirsdag.. ♥

God tirsdag alle sammen! ♥ Hvordan har dagen vært hos dere så langt? Her har den vært nydelig! Det er blitt mildt i været & det drypper fra taket. Syns nå det er det tidligste laget,for vet at det gjerne blir kaldere etterhvert.. Å jeg liker ikke glattisen.. Jeg blir lisom bambi da.. hihi… Syns det er så koselig med fugler. Det er kommet masse fugler på besøk utenfor,men i dette fuglehuset bor det desverre ingen.. Kanskje jeg må få meg en liten fugl som kan bo her også.. ♥

Nå skal jeg gjøre meg klar,vi skal nemmelig ut å feire bursdagen til svigerfar. Gratulere så masse med dagen! ♥ Tenk,det å bli bedt ut på middag på en vanlig tirsdag.. det er deilig det ♥

Håper alle dere som titter innom får en nydelig dag.. Nyt den! ♥

Klemmer fra Christina

1 kommentar:

  1. Heihei:)
    Så flotte bilder, nydelig fuglehus;))
    Jeg har mange fugler, men mangler fuglehuset jeg... Det må jeg nok få gjort noe med ♥

    Her er det og veldig glatt - bare is, livsfarlig er det... håper de kommer og strør i kveld!

    Så deilig og bli bedt bort på middag på en helt vanlig Tirsdag ja, det er luxus;) Gratulerer med svigerfar!

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com