tirsdag 18. januar 2011

Veldig fornøyd med ..♥

..stativet til kameraet  jeg kjøpte idag.. ♥  Det og  kunne ta lyse & fine bilder når det er mørkt ute er en lykke spesielt når du bor her nord. Å da gir stativ mitt en god hjelpende hånd akkurat der. Som dere ser på bildene har jeg vært å kjøpt meg noen perleblomster,syns slike løkblomster er fine jeg. Noen roser ble også med meg hjem når jeg først var innom blomsterbutikken. Fant også noen puter på 50 % på kid som jeg bare måtte kjøpe.. Tenker jeg viser dem til dere i morgen. Middagen med svigerfar & svigermor var kjempe koselig & ikke minst god. Vi er heldige vi som har slike herlige menneskjer i famillien vår ♥♥

Ha en god kveld vidre ♥

Klemmer fra Christina

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjekt at jeg datt innom deg:) Utrolig fine og lyse bilder! Hadde aldri tippet de var tatt på kveldstid!
    Lyst til å dele hemmeligheten? ;)

    SvarSlett
  2. ønske mæ også stativ :) og ny linse :)
    Utruli kor gøy det e me kamera når man blogge :D hehe

    Klæm

    Ps: e ikke så flink som det ser ut til.. må bare ta mæ i nakken til tider.. Huff... :D

    SvarSlett
  3. Fine bilder av fine blomster :) Høres ut som kamerastativ er ei god invistering :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com