onsdag 19. januar 2011

Noe nytt til stuen.. ♥

noe nytt til stuen5

noe nytt i stuen3

noe nytt i stuen2

God morgen! ♥ Ble et lite bilderas her,men når man har fått noen nytt slik som et stativ så må man bare prøve seg fram.. Håper dere klarer dere av med det. Men det jeg egentlig skulle vise var puten som var på 50% på KID. Jeg syns den var søt jeg,også ga den meg litt vårfølelse. Å den følelsen lengtet jeg etter,selvom jeg vet at vi bare er i januar.. ♥

Rosene & blomstene frisker virkelig opp suns nå jeg,så enda mer blomster kommer nok inn nå etter jul.. ♥

Lillesøster er hjemme sammen med meg,så vi skal kose oss nå med lek på gulvet & barnemusikk i bakgruinnen. Deilig med en fridag! ♥♥

Hvordan har du det da?

Klemmer fra Christina ♥

6 kommentarer:

  1. Så fint! Deilig med litt vårlige innslag:-) Puten var helt nydelig!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du viser! Syns det er så vårfint med de perleblomstene du har der jeg, og puta var jo knallfin!
    Ha en fin dag med masse kos!

    SvarSlett
  3. Ja vi får bare kjøre på med det vi kan få inn som minner oss litt om vår, vakker pute og deilig med Perleblomster
    Her har det gått i vindusvask og rydding idag.. puh..

    SvarSlett
  4. Åååå, likedan puter som mine, finefine fargen, liker de jeg altså! :)

    SvarSlett
  5. Hei Har du noen tips til hvor man kan kjøpe fine blomster i Narvik? Er jo ikke akkurat verdens beste utvalg her i Salangen ;-)
    Skriv gjerne som kommentar på bloggen min, ellers er jeg redd jeg kan glemme å gå inn her og sjekke...

    Trine.

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar inne hos meg for en lang stund tilbake. Har ikke blogget på en god stund, men er tilbake.

    La meg som følger hos deg også - kjempekoselig blogg du har. Gleder meg til å se mer :o)

    vibeke

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com