onsdag 19. januar 2011

Et lite stilleben.. ♥

 
God kveld alle sammen! ♥ Her sitter vi alle sammen i sofakroken,og nyter en stille kveld. Tv står på i bakgrunn.
Ute snør det som bare det,å inne har jeg et par vår tegn.ikke for at jeg regner med det blir vår nå. Men før at det gir meg glede å se litt friske farger & blomster som minner meg på om at våren & sommeren er det neste som kommer.
    stilleben-blogg1
Nå skal barna snart i seng,å jeg skal kose meg med bilderedigering i kveld. Det er så gøy å ta bilder & redigere og ordne på de etterpå. Er så mye å lære,å det er så mye morsomt man kan gjøre med de.. Lykke ♥
Har du noen gode tips om bilderedigering?!.. må du bare rope ut,man lærer så lenge man lever!
 
Klemmer fra Christina

5 kommentarer:

  1. Så søtt det fuglehuset er! Ønsker meg veldig et sånt, passer så fint nå når det etterhvert "våres" ute:)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  2. vakkert vakkert!!! elsker bloggen din! utrolig lekker!
    jeg har samme fuglebur men det henger ut...

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!! Likte også godt det fuglehuset. Og perleblomster er jo bare utrolig vakkert.
    Ha en fortsatt fin uke
    Klem

    SvarSlett
  4. Ahh... sukk! Elsker perleblomster ♥
    Kos deg med bilderedigering - du er kjempeflink;)

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com