torsdag 20. januar 2011

Rosa lykke..♥

 
 
God torsdagsmorgen! ♥♥  Sitter her å koser meg med to herlige gull som er hjemme sammen med mammaen idag. Ute skinner solen oppe på himmelen,uheldigivs enda en stund til solen skinner på oss. Blir vel om en 3-4 uker vil jeg tro. Gleder meg. Nydelig å se på når himmelen er rosa & blå.
 
   Rosa lykke1
 
Når mannen kommer hjem skal vi inn til mamma & pappa en tur. Også blir det symøte på denne tøtta. Gleder meg,blir koselig å skravle med jentene igjen ♥ Bilde over er tatt på sjenken min. På denne årstiden er det ikke alltid like enkelt å ta fine & klare bilder. Men det kommer seg.. Gøy å ta bilder er det nå uannsett! ♥
 
Har dere sol hos dere nå da?
Klemmer til dere fra meg ♥
 

8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder..kos deg hjemme:)
    klwemklem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kjekt at du har kommentert hos meg -for da fant jeg deg!! Kjempefin blogg du ha... Kan vel rett å slett legge meg til som følger med en gang!

    Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har. Legger meg til som følger med en eneste gang. Nydelig rosafarge på rosene dine. Kanskje jeg må få tak i sånne til helga :)
    Tusen takk for kjempe hyggelig konntar på bloggen min.
    Ha en fortsatt flott dag.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  4. Heisan du. For noen nydelige roser. Elsker den sarte rosafargen.
    Ha en fin dag, så gleder vi oss over at solen kommer litt nærmere hver dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Hei sann:)
    Nydelige bilder du viser:)
    Ja det er godt med litt sol, her skinner sola fra sky fri himmel i deg:) Har også bodd slik som deg der mann bare ser blå himmel, bodde 3 år på Rjukan, tungt for ei sørlandsjente som er vant til å se masse sol hele året...
    Ønsker deg en fin kveld, kos deg:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Du tek sååååå nydelige bilde!!
    Dei rosene satt meg i vårstemmning på 1-2-3 !!

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  7. Hei der, vi skulle ha solen her igår.....men det bare snør. Det blir solfest uanstt på skolen imorgen. Håper du får en nydelig kveld.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Hei,
    tusen takk for en kjempekoselig kommentar på min lille blogg. Håper at dagen har vært fin for deg og dine. Riktig imponert over hva du har utrettet her!:)Nydelige bilder!!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com