fredag 21. januar 2011

Mammas nydelige prinsesse.. ♥

Mammas prinsesse2
 
    Mammas prinsesse3tekst innlegg2
 
Mamma si tulle som elsker å pynte seg,å det kan jo mammaen elske også ♥
 
God fredag alle sammen! ♥ Håper alle har en nydelig fredag så langt. Fredagen er jo min favoritt dag,den er hellig på så mange måter. Idag kommer verdens beste pappa innom å skal hjelpe å snekre litt.. slik at lillesøsters rom tar litt mer form. Gleder meg til å starte å innrede.
Hjemmelaget pizza skal jeg lage idag,det er bestandig en favoritt både hos mannen & barna.. Å vet at godeste bæste også like det ♥
 
Sees nok senere,nå skal jeg hive “hode” i vaskebøtta,fikk ikke tid til det i går.
 
Klemmer fra Christina

4 kommentarer:

  1. så fin og god hun er! <3 ajaj, vi er skikkelig heldige! :)

    Så heldig dere er som får hjelp til snekring! Vi holder på å innrede barnerom i kjelleren, men det tar så lang tid :( Vi får håpe på bedre tider!

    Høres ut som en fin fredag så langt, jeg må også ned i vaskebøtta! Var bare så innmari godt og varmt her under teppet ;)

    God helg! Klem Merethe

    SvarSlett
  2. gleder meg til og se litt bilder fra bArnerommet... vi skal vel snart i gang med et prinsesse rom og trenger maasse tips. Nydelig liten engel du har:) Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Søta Isabella <3
    Ha en fin helg med dine kjære :)

    Stor klem Isabell :)

    SvarSlett
  4. Så vakker hun er ♥

    Nyt fredagen med dine kjære! Klem fra Livy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com