fredag 21. januar 2011

Sweet friday..♥

 
God fredagskveld alle sammen! ♥ Her bankes & snekres det som bare det. *lykke* .. Verdens beste pappa & kjæreste min holder på å legge gulvet på lillesøster sitt rom. Gleder meg til å vise dere hvordan det blir det. Så godt å ha en pappa som alltid hjelpe til.
Jeg & ungene koser oss med nonstop & barnetv. Fredagskvelden er bestandig som deilige. Det å slappe av,nyte freden i et nyvasket hus med litt snop & masse levende lys. Ingenting er jo koseligere enn det. Etterpå blir det DET STORE KORSLAGET.
 
fredagskveld-blogg
 
Ser du på det store korslaget? Å hvilket lag heier du på?
 
Ønsker alle som titter innom en nydelig fredagskveld ♥♥
 
klem fra Christina
 

6 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Fredag er den beste dagen i uka. Det har ikke blitt så mye tv titting ettersom jeg holder på med en eksamen, men snart er det bare å senke skuldrene.

    Kos deg med din familie i helga.....klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid i drømmehuset!
    Så fine puter i sofaen din!
    Og skjønne LaBelle roser!
    De er så holdbare!
    God helg!
    Kjempestore og goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder, og fint bilde av deg også, jeg ser på korslaget, og heier på Erik & Kriss! De er sånne gode humørspredere *♥*

    SvarSlett
  4. Hei og god lørdag :)

    Her i huset heies det på Team Dag :) Men det blir vel nesten litt sånn automatisk når byen man bor i er representert ;)
    Syns det er veldig god kvalitet på korene denne gangen :)

    Ha en fortsatt koselig helg med din skjønne familie og nydelige hus :)

    Klem Gummimamma

    SvarSlett
  5. Du har utrolig koselig og flott av et drømmehus og ikke minst drømmeblogg. Det er så kjempe koselig å kikke inn hos deg.

    Ha en koselig lørdags kveld.
    Hilsen
    Sassi

    SvarSlett
  6. Så flott stemning i bildet med sofaen og roser på bordet. Lekkert:)

    Hilsen
    Bente

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com