onsdag 26. januar 2011

Et lite bilderas fra stuen.. ♥

 
 
Onsdag2onsdag3
onsdag4
 
onsdag5onsdag6

God kveld kjære alle sammen!  Der fikk jeg endelig satt meg ned & slappet litt av. Det ha gått i ett siden i formiddag her i gården. Er sliten & trøtt nå jeg. Glad det snart er helg! ♥ I morgen kommer pappa & mamma hit,pappa skal hjelpe mannen med å hive opp taket på rommet til lillesøster. Jippi,iløpet av helgen får jeg nok malt der inne. Gleder meg SÅ! Vi kjøpte ny seng til lillesøster når vi var på ikea,gleder meg til å sette den på plass.

Slenger med noenl bilder av stuen idag. Tok disse i formiddag når det va et slkt herlig dagslys.

Kos dere med bildene,så blir jeg kjempe glad for tilbakemeldinger fra dere ♥♥

Klemmer fra Christina

9 kommentarer:

  1. flotte bilder
    Det var iallefall et nydelig lys oppi dalen her idag.
    Ha en fin kveld..
    mj

    SvarSlett
  2. Nydelig :) Absolutt helt nydelig !

    SvarSlett
  3. So beautiful blue pictures! :)
    Greeting from Finland,
    Esmeralda

    SvarSlett
  4. Så herlig å se det fine lyset i bildene dine.
    Skal bli kjekt å se rommet til lillesøster.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder fra stua di. du har masse å se fram til nå du da. Spennende.
    klem

    SvarSlett
  6. Fine bilder i nydeleg lys☺
    Glede meg til å sjå bilder av lillesøster sitt rom-for du skal vel vise det??☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. heia;) jeg liker bloggen din, og at du oppdaterer så ofte:) En stemningfull blogg som jeg har lagt som en av mine favoritter:) Keep up:) klem fra Martine

    SvarSlett
  8. For et nydelig hjem! <3
    Masse flotte blomster. Det skaper slikt et herlig liv!

    -Ha en flott helg :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com