onsdag 26. januar 2011

I hjerte til de du har kjær vil du alltid bo.. ♥

 
 
God morgen kjære lesere! ♥ En tankfull morgen idag. Vi nærmere oss 29.januar. Dagen da denne gutten egentlig skulle bltt 35 år i år. Men det ble ikke slik. Micael var bestekompisene til mannen min fra de var små. De dro på ferie sammen,tilbingte så si hver helg sammen. De var som skjorta og slipset. Når Micael fylte 18 år,å fikk lappen skjedde det uvirkelige. Han og 3 kompiser ble involvert i en bilulykke. Micael kjørte,å desverre var ikke livet hans til å redde. Tror ikke det går en dag uten at mannen tenker på han. Er trist når en slik flott gutt som har hele livet foran seg blir brått revet bort fra alle som er så glade i han. Når vi fikk storebror var jeg ganske klar på at han skulle kalles opp etter han,så navet til storebror er Sondre Micael. Jeg vet moren til Micael syns det var veldig koselig,å det varmer hjerte mitt. Når sondre skulle døpes,havnet dåpsdagen hans på den 29 januar. Ingen reagerte på det,før noen år senere. Da vi plutselig fant ut at det var bursdagen til Micael jo. Rart hva? Heldigvis har vi minnene,å storebror er veldig nysgjerrig på hvem denne gutten han har navnet etter,å han spør titt og ofte hvem og hvorfor.. Det er nå kanskje ikke så rart.
 

minnene alltid hos oss er.

Jeg har laget denne hyllen med bilde av Micael. Vi tenner lys & vi minner han. Syns det er en koselig måte å vise at i hjerte vil nok alle vi har kjær bo,selv om de desverre ikke kan være her blandt oss.

Ha en fin onsdag & ta vare på de du har kjær ♥♥

Klemmer fra Christina

7 kommentarer:

  1. Kjempe fint innlegg <3 Så utrulig fin hylle..
    Er alltid vondt når noen blir revet :(
    Så fint å kalle han opp<3

    SvarSlett
  2. Så rørende innlegg om denne unge gutten som gikk bort så altfor tidlig!
    Livet er tøfft til tider!
    Men i dag ønsker jeg deg en fin dag sammen med dine kjære!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Det er urettferdig at unge liv forsvinner....
    Så utrolig fint at dere gjør som dere gjør, en fin måte å minnes han på.
    Håper dere får en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. nydelig...
    og oppkalling er en ære, fint gjort..
    trist når unge dør..! mistet min bror i hjernehinnebetennelse 2 mnd før han ble 30...
    29.januar har minstejenta mi bursdag..
    klem,magny

    SvarSlett
  5. For et nydelig (og trist) innlegg. Jeg vet mye om sorg og savn. Mannen min mistet broren sin 18. oktober i fjor, han ble bare 38 år gammel. Så hyggelig at dere minnes din manns venn med lys og bilde, og så fantastisk at dere har oppkalt deres sønn etter han.

    Headeren ble kjempefin, synes det ble ekstra stemning når du byttet om plasseringen av bildene.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Utrolig tragisk når unge mennesker mister livet. Ikke til å forstå!! Flott at dere minnes ham enda. Et flott innlegg:-)
    Fin hylle!!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com