tirsdag 25. januar 2011

Godstolen er virkelig god… ♥

Godstolen1

God tirsdag alle sammen!  Sitter her helt skremt,hva er det som skjer på Greys i kveld? .. Det gikk virkelig hardt for ser der! Vel,det jeg egentlig skulle viser dere var den GODE ikea lenestolen som endelig kom idag. Har virkelig ventet på den. Den var virkelig god også.  Er så glad i mine ektorp ting,de er fine + at du kan vaske trekkene når du må. Supert når man har barn.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg ønsker å ha det i stuen nå,må finne ut av det. Om jeg skal ha mine 2 ektorp stoler der tv`n står,eller om jeg skal flytte sofaen tilbake i kroken.. Jeg finner vel en løsning.

Vel,nå skal jeg se greys ferdig,før jeg kanskje ser hvordan jeg skal ha det i stuen. Ja,jeg “jobber” best på kveldstid jeg..

Ha en fin kveld vidre alle sammen! ♥

Klemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. God morgen!
    Ja, Greys var virkeleg spennende i går! Eg klarte ikkje slappe av å nyte episoden, eg sat på pinnar!!!!
    Ektorp er en finfin serie, og som du ser, praktisk med at ein kan vaske trekka :) Trur det blir ektorp sofa på oss i kjellarstova...
    Ha ein fin dag i dag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Heia søta :)
    De stolene er såå herlige :) <3 Å lettvint å hiv det i masin når det er grisa på. :)

    Ha en fin dag så snakkes vi senere og kanskje ses :)
    Klem Isabell <3

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com