tirsdag 25. januar 2011

Hverdagslykke.. ♥

 
 
God dag alle sammen! Her skinner solen i fjellene,og dagen utenfor vinduene er nydelig.. Meen kald! –10 grader her nå,var vist meldt slikt til i morgen. Da skulle det begynne å sne igen. Jeg liker det personlig best når det er rundt 3-5 minus,da er det herlig vær & være ute i.  Jeg har prøvd å lagd meg en ny header,er vel ikke helt fornøyd. Satt leenge oppe i natt med den,men måtte til slutt bare gi opp. Den skal få stå slik en stund,til det kommer en bedre. Grunnen til at jeg ønsket en ny header var at jeg syns bildene på den gamle var små & uklare. Å iogmed at foto er en stor del av min interesse syns jeg det er på sin plass at bildene er store & viser dere som titter innom va dere kan forvente å lese & se i bloggen.
 
Hverdagslykke1

Mammalykken er nok det som opptar hverdagen min mest,noe jeg elsker. Men når det er noe minutter ledig i det å være mamma er kameraet ikke langt unna.

Hva syns du om header`n? og bakgrunnen til den?

Håper alle får en fin dag – idag kommer forhåpentligvis stolen min fra ikea.

Klemmer fra Christina

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Liker den nye headderen din veldig godt!! Jeg er enig med deg i at det er koselig at den inneholder noe av det man kan forvente å finne i bloggen - kjempefin!!

    Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Eg syns den var kjempe fin ! Passa utrulig bra til bloggen og :)
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg synes headeren din var kjempefin, både farger og tema passer kjempefint sammen og til bloggen din. Det eneste jeg kanskje hadde gjort var å bytte bildet av snuppa med rosene sånn at hun ikke ser ut av bloggen, men innover istedenfor :-) Du har alltid så nydelig bilder hos deg, jeg blir glad av å besøke bloggen din!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Jeg syns den var fin...intersserer meg og for foto jeg også, og har startet på fotokurs, men så var det dette med tida da....Suns det er ok at ikke alle bildene er så oerfekte heller.

    Ha en nydelig kveld...klem fra Mona

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com