fredag 7. januar 2011

God morgen! ★

Håper alle sammen har en god morgen ★ Her har jeg tente lys,varme ifra ovnen & og pledde godt rundt meg. Kaffekoppen står på bordet & laptoppen på fanget. Kan jo da ikke bli mye bedre enn dette.. ★

Skal snart hive meg rundt å ta helgevaskingen,ble ikke noe i går,så da får jeg ta den idag.. Så blir det en liten tur til byen med verdens beste pappa & mamma ♥ Pappa var akkurat innom med ved til oss,tusen takk! Du er den beste!

Ønsker alle sammen en flott fredag,husk det er jo ukas beste dag ★

Klemmer fra Christina ♥

10 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg også en god dag
    Nyt den:-)

    klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  2. Kjempegod hælg tel dokker:)
    Klæmma fra nordlandspia i samme by:))))

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Vi to hadde en ganske lik start på dagen i dag :) HERLIG ♥

    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Helt klart en god start på dagen:-) Og når huset er rent og helgepyntet er livet herlig, hva:-)
    Jeg startet dagen hos tannlegen, så det var jo ikke så herlig da, men det gikk bra:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Ha en fin dag og god helg deg og dine. :)

    Klem Isabell

    SvarSlett
  6. eg elska fredager:) uten om i dag..for i dag skal eg på nattevakt..:/hehe

    ha ei god helg:)

    ♥ Linda

    SvarSlett
  7. Flotte bilder!
    Ønsker deg ei riktig god helg!!!

    SvarSlett
  8. God helg til deg også...det høres ut som den perfekte start på en fredag.

    Helgeklem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com