fredag 7. januar 2011

Vakker vinterdag.. ★

Hei midt i natten.. ★

Sitter her,får ikke sove.. Å hva gjør jeg da?.. jo,jeg leker meg i photoshop mens radioen står å surrer i bakgrunnen.. I grunn ganske koselig å nyte nattens ro.. helt alene. Men tro meg,når jeg skal opp kl 0600 blir jeg nok å kjenne det.. Men men..

Her om dagen var vi ute,slik at storebror fikk prøve skiene. Jeg måtte nå knipse noe bilder av herlige storebror.. Noe knall & fall,men opp igjen han kom.. Artig å se hvordan barnan klare det meste!

Nå skal jeg leke meg vidre,før jeg må finne sengen.. håper alle som titter innom får en super natt ★

Nattaklemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. Flinke storebror!! <3 Herlige bilder :)
    God natt :)

    Nattaklem Isabell :D

    SvarSlett
  2. God morgen Christina!
    Håper du kom deg opp i tide;)
    Deilig med slike stille alene-netter ja, men som du sier - det er litt dumt når man skal opp igjen kl 6:)
    Godt det er helg når du kommer hjem fra jobben ♥

    Herlige bilder av lillegutt, så gøy med ski;)

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com