torsdag 6. januar 2011

Lyset i hjerte.. ♥

 
God kveld kjære venner ♥
Er alltid så koselig å titte innom bloiggen,å se slikd mange gode kommentarer fra dere ♥
Dere er virkelig gode! ♥
 
Tankefull kveld idag,tenker på alle de som ikke har det så bra. Tenker på alle barn som føler seg ensom & trist. Tenker på alle sjelene der ute som ikke har noen mennesker som bryr seg.. Tenker at jeg er evig takknemmelig for alle de gode menneske jeg har i livet mitt. Ingenting er en selvfølge! Jeg har mennesker rundt meg som har masse lys i hjerte sitt for andre. Det er godt det!
Å jeg er evig takknemmelig for at jeg fikk muligheten til å bli mamma til mine to hjerteknusera. De gir meg alltid slik en varme. Slik en varme når de kommer å holder godt rundt meg. Slik en kjærlighet bare et barn kan gi deg. Den kjærligheten er dyrebar! ♥
I morgen er det helg igjen,da skal familien kose seg hjemme & holde på oppussinga til rommet til lillesøster,jeg kan ikke vente med å innrede det.. Det er jo det som er gøy!
 
Ønsker alle som titter innom meg en fantastisk torsdagskveld.. ♥
 
Varmeklemmer fra Christina ♥
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Kloke ord.

    De fleste av oss har virkelig mye å være takknemlige for, når vi bare kjenner etter.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Tenkte bare jeg ville si at du har en kjempekoselig blogg. Først var det navnet på selve bloggen som gjorde meg interessert, deretter var jo headeren din så utrolig innbydene, og så ballet det bare på seg da jeg begynte å lese innleggene dine. ønsker deg en flott torsdagskveld videre. klem Helen

    SvarSlett
  3. fine fine zink husa dine:) i like..og et fint innlegg du har skrevet:)

    Ha en herlig kveld

    klemmer Linda ♥

    SvarSlett
  4. Så fint innlegg du har skrevet! Og du har så rett; det er ingenting som er en selvfølge! Vi må huske å ta vare på de rundt oss, hver dag kan være den siste...

    Det runde lille zinkhuset er så innmari fint, det står høyt på ønskelista mi! ;)

    Ønsker deg en fin kveld også! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  5. Kloke ord!
    Og sinkhusene dine er helt nydelige!!!
    ME LIKE!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  6. Det var ett nydelig innlegg :)
    Veldgi viktig å ta vare på tiden som er m de man er glad i å bryr seg om :)
    Kjempe fine sinkhus ! Har kjempe lyst på sinkhus, men har ikkje hatt råd til å kjøpe den dyre typen, og har ikkje klart å fått tak i når de har hatt på feks kremmerhuset:/ Typisk :)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com