torsdag 6. januar 2011

Herlige morgenstund.. ★

 
gullene med matbordet2
 

God dag kjære lesere ★

Her nyte vi morgen sammen,koser oss med god frokost & tente lys! Spesielt koselig å tenne på lys når lysene er så fine. Denne syns jeg var nydelig med engler på. Er jo nesten så man ikke har lyst til å bruke det ★ Det har vært ganske kaldt her i en periode,opp i minus 15,men idag var det heldigvis bare –5 . Gruer meg veldig til denne strømregningen kommer,for regner med den kan bli høy!

Nå skal jeg legge meg ned på gulvet sammen med gullene og leke vidre,det er godt å ha de hjemme sammen med meg! ♥

Håper dagen idag blir kjempe flott for DEG! ♥

♥ Store varme klemmer fra Christina ♥

 

4 kommentarer:

  1. Kjempekoselig blogg du har :) Håper du har hatt en fin dag sammen med dine små. Hilsen Anne

    SvarSlett
  2. Skikkelig kosestemning i drømmehuset!
    Skjønne unger du har!!
    Ha en fin kveld!
    Store goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en kose-dag! Det har jeg hatt i dag og, bare hygge tvers igjennom!!
    Lysene var superfine!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com