onsdag 5. januar 2011

Kveld`s sysler.. ★

 
sminkebordet2
God kveld kjære bloggiser
Håper kvelden hos dere er kjempe fin! Her koser jeg meg med å sysle litt rundt i huset,flytter litt pynt herfra til dit.. Noen som kjenner seg igjen? hihi.. ★
Før de virkelig pastellfargene setter inn,er det mye hvit,beige & sink (sølv) som går igjen hos meg. Syns det er stilrent & fint jeg.
 
Lysene i lyktene mine er tent,jeg hadde lampeter som sto i vinduene,men jeg tok de vekk for en stund. Hadde lyst å prøve noe annet nå. Syns egentlig det ble fint jeg.
Idag hadde storebror karatetrening,å der skulle de også få gå opp i gradering,så det var en utrolig stolt storebror som kom inn døren hjemme med nytt belte. Artig både for han,å ikke minst for mammaen.. Blir jo rent stolt her jeg sitter!
Nå skal jeg lage meg noen til kvelds,har ikke spist middag idag.. Så kjenner magen romler.
 
Ha en kjempe fin kveld ★
 
Klemmer fra Christina ★

8 kommentarer:

  1. Gratulerer til gutten med nytt belte. Stas!

    Flytte litt på ting og tang må gjøres med jevne mellomrom. Sånn er det bare.

    Godt nyttår forresten :)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen ja,koselig å gå rundt å stulle og pynte i heimen!!!
    Du har så mye fint!!
    Nå skal det bli kjekt å starte på nye prosjekter.
    Har store planer,men jeg har litt vanskelig med å komme igang,sukk!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Så sprekt du har det!! Digga det speilet og det bordet - var virkelig stilig!! Du har det flott hso deg.

    SvarSlett
  4. For et nydelig bord! Elsker stilen din. Vanligvis ville jeg sagt at dette var litt for hvitt, men det bordet...sukk! Det sugde til seg oppmerksomhet, og det kom faktisk et høylytt sukk her.

    SvarSlett
  5. Kos med sysling;)
    Og så lekker den kroken var ♥
    Det lille konsollbordet med speilet, kanelaberen OG hyllen over med de lysestakene var LEKKERT!
    Og kos med lykt i vinduet, både for dere og nabo'n, hihi ♥

    Skummelt med slik PC kræsj altså, det er jammen meg viktig og ha gode back up'er!

    God bedring til lille-hoste;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige ord ♥ og takk det samme til deg… Jeg er innom støtt og stadig og titter hos deg, men er litt dårlig på å legge igjen kommentarer… men, jeg skal prøve å bli flinkere. Er ikke alltid formen min er på topp og har da tunge dager, og da sitter jeg bare å titter innom andre :) Men syns du har en kjempeflott blogg, og hjem – mye vakkert du deler med oss :) Håper du har det bare fint… kos deg videre og ha en flott uke og helg som kommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. klart du er STOLT!!! Kjempe bra =)

    Så vakkert det var i KROKEN din....

    Ha en deilig Tordag <3

    SvarSlett
  8. Så fint du har det:)

    Gratulerer til den stolte gutten, og moren;)

    -ha en fin dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com