onsdag 5. januar 2011

Endelig tilbake.. ★

God onsdag! ★

Endelig er jeg tilbake. På mandagen oppdaget jeg virus på maskinen.. Og til slutt fant jeg ut at hele maskinene var ødelagt! Jeg måtte installere windows vista helt på nytt. Alt ble borte,men heldigvis hadde jeg mange utav bildene på ekstern hardisk.. HELDIGVIS! Så mitt råd til alle som titter innom,ha alle bildene dine oppevart en annen plass også,ikke bare på pc. Alle progammene jeg hadde på pcen måtte slettes,så jeg måtte legge inn ALT på nytt. Men nå kysser jeg fingrene for at alt fungere!

1 spisestue
 
 
 4 spisestue  3 spisestue
 

Legger ved noen bilder som ble tatt på formiddagen mens den enda var litt lys. Lillesøster er hjemme sammen med meg,har hatt stygg hoste,å vært urolig på natten,så da får hun slappe av hjemme sammen med mammsen. Her sitter hun å leser.. Noen hun elsker! ♥

Håper alle som har tittet innom har hatt en flott start på januar,å at dagen fremover blir super!

Januarklemmer fra Christina

3 kommentarer:

  1. heia!
    Koselig stue! Håper lillemor blir frisk snart, ikke artig med syke unga... Så bra at du redda bildene. Jeg har lite bilder på pc, jeg har alle bildene på ipoden og en ekstern harddisk. Jeg er kjempe redd før å miste bildene. :)
    Klem Isabell

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder♥
    Uff a meg, ja det er så leit når våre små liv har vondt og er syke! Håper hun blir bedre snart♥
    Minsten er full av vannkoppene, nå ligger han å sover litt på sofaen, stakars ,( Håper det er bedre i morgen♥ Man føler seg så maktesløs, man vil jo det beste for barna;))
    Takk for dine gode ord hos meg ;)
    Håper du har ahtt en flott jul og nyttårshelg♥
    Kose deg og godbedringsklem til lillesøs fra meg ;)
    Anki

    SvarSlett
  3. Vista er i bunn og grunn et stort virus i seg selv det. Selvsagt er det ikke det, men det oppfører seg noen ganger slik. Godt du fikk reddet bildene!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com