søndag 2. januar 2011

Slik ser sofakroken ut i januar.. ★

God morgen kjære bloggiser ★
Hvordan går det med dere utpå nyåret? Håper alt står bra til med alle!
Her koser vi oss med masse nysnø som har kommet de siste dagene. Det er virkelig lykke det,både for store & små.
 

Jeg har fikset litt i sofakroken etter at julepynten ble tatt ut. Noen beige puter har funnet veien fram. Masse lyslykter står fremme. Så koselig! Gleder meg virkelig til dagslyset kommer for å bli,slik at man kan ta bilde når man ønsker & bildene blir bra. Men vil tru at det er ganske mange her i blogglandia som savner dagslyset?!

Vel,nå skal vi få på oss klærne & komme oss ut. Bare 2 dager igjen av ferien.. (mandagen er det planlegging i bhg),så vi må nyte de siste dagene til det fulle!

Hva er deres planer for dagen da?

Varme klemmer fra Christina

14 kommentarer:

  1. a corner really cute, even without Christmas decorations
    Good Sunday
    Mari

    SvarSlett
  2. Skikkelig fint i sofakroken din!
    Så koselig å se nytt bilde av deg!
    Goe januarklem fra Sol

    SvarSlett
  3. Nydelig sofakrok, nå skal vi ut på sparketur. Godt nyttår....klem

    SvarSlett
  4. Så flott sofakrok :)
    Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  5. Kjempenydelige puter! Veldig koselig med jul, men jeg syns det er veldig deilig å sette den vekk igjen også - alltid moro med litt interiør-forandring:) Da har man jo som regel en unnskyldning for å kjøpe noe nytt også..;)

    Godt nyttår, nyt siste feriedagene:)

    SvarSlett
  6. Nydelig sofakrok og jeg synes bordet ditt er så fint :) Ønsker det et godt nyttår.

    SvarSlett
  7. Hærlig sofakrok :). Enig med deg at mere dagslys blir deilig :).
    Klem

    SvarSlett
  8. Åhh, så utrolig lekkert!!! ;)))

    Ønsker deg et fantastisk 2011 ♥
    Klem

    SvarSlett
  9. Ahhh, er så nydelig i stua di Christina ♥ Herlige, delikate bilder!
    Her er det og planleggingsdag i morgen, så er en dag ekstra og komme inn i legge og våkne rutiner, nytter ikke å legge seg kl 01 og stå opp 12 lenger nå (13-åringen)
    Skal bli godt med hverdager igjen syns jeg, det er de jeg liker best egentlig... og når det er hverdager er helgene ekstra hellige ♥

    Kos dere og nyt søndagsfreden;)

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Så koselig blogg:) Nydelig sofabord! Har du malt det selv?
    { Natalie }

    SvarSlett
  11. så flotte bilder... virkelig..
    jeg synes det er så deilig å få ut julen...

    ha en fin fin uke!!

    SvarSlett
  12. Kjempekoselig sofakrok du har!
    Jeg gleder meg også VELDIG til vi får litt dagslys igjen...det er nesten slik at jeg knipser vilt med bilder på søndager, (mens jeg rekker å få med meg blåtimen i det minste) for å posjonere ut til innlegg for hele uka..;P

    Her er det første dag på jobb og bhg igjen etter laaang og god ferie:)

    SvarSlett
  13. Virkelig nydelig sofakrok hos dere.I dag har jeg ryddet ut julen.Da juletreet forsvant ble det plutselig god plass i stuen.Ønsker deg et godt nytt år.Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com