lørdag 29. januar 2011

Husene har fått plass oppe på vitrinskapet.. ♥

 
Vitrinskapet2
 
isabella-lørdag1isabella-lørdag2

.. nå som jeg ønsker vårfargene velkommen ♥♥

Noen av green gate serviset er kommet fram i vitrinskapet. Så herlige farger,både lyseblått & lyserosa syns jeg er noen herlige farger. Men har også fått øyene opp for den duse grønnfargen. Syns den er så skjønn. Ønsker meg flere kopper & kar i slike farger,og heldigvis er det jo ikke så lenge til jeg har bursdag.. Thihi ♥♥

Under her ser dere lillesøster som nettopp har våknet fra sin formiddagslur. Da er smokken god & ha. Vi har gjort en avtale på at smokken skal kun brukes under soving,jo lettere blir det å vende henne av med den. Storebror var bare rundt 2 1/2 år når han sluttet,å han sluttet på dagen. Krysser fingrene for at lillesøster er like enkel der ♥♥

Nå er det lørdagskos for små & store i drømmehuset.

God lørdag alle sammen ♥

Klemmer fra Christina

12 kommentarer:

  1. Hei.

    Så fin header du har fått. Den var et flott blikkfang.

    Koselig med GG i skapet. Blir vårfølelse med en gang. Er det et IKEA skap?

    Ha en fin kveld med MGP.

    Klem MOna C

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld!

    Kjempefine bilder i innleggene dine :) Jeg er også veldig glad i pastellfarger, og GG har så mye fint!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Väldigt fint skåp, många fina färger på bilderna dina! Så härligt att dina barn tagit smokk, vi står inför ett problem med storasyster på snart två och ett halvt som suger på pekfingret... Hur blir man av med det? Ser ut som lillebror också väljer pekfingret istället för smokk, men vi prövar att omvända honom. Ha en mysig helg, kram Anna

    SvarSlett
  4. Stikker innom for å hilse på og ønske deg en fin helg!
    Nydelig det Greengate serviset ditt,elsker lysblått jeg!
    Så nydelige bilder fra Drømmehuset!
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Innom for å ønske deg og dine en riktig god lørdagskveld og en deilig søndag! Flotte farger i skapet ditt også! Det har vært det rene vårvær her idag med sol og mange plussgrader og jeg har vært på loppis og handlet litt prosjekter *smiler*
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  6. Heia snuppa <3
    Koselige bilder. Isabella er så søt:) det er så fint med pastell fager! håper du har en fin helg og jeg ønsker deg en fin søndag :) så sees vi snart

    Klem isabell.

    SvarSlett
  7. Hei, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min :)
    Så skjønn lille jenta di er! FLott blogg!
    Legger deg til jeg;)
    Ha en superfin helg!

    SvarSlett
  8. Koselig meg GG!!
    Lillesøster har på seg en supersøt topp :)

    ha en god helg videre :)

    SvarSlett
  9. Fine hus, og fint skap!

    Hørest jo ut som dere har en fin smokke-avtale :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Å for ei go'pie <3 Godt med mild oppvåkning.. Det synes lillejenta mi også:)

    Ha en nydelig søndag!

    Klemmer fra meg <3

    SvarSlett
  11. fint vetrineskap, hvor er det fra?
    -NM-

    SvarSlett
  12. Finner ut at jeg virkelig liker interiør stilen din! Kjempe fine bilder i headeren :) Du har nå blitt bokmerket av meg ;D

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com