lørdag 29. januar 2011

Lørdagen i drømmehuset.. ♥

 
Endelig lørdag2
 
Endelig lørdag3
 
.. er stille & rolig ♥♥
-ihvertfall nede i stuen hos lillesøster & meg.
Mannen & storebror holder på oppe med det elektriske,han skal gjøre det ferdig slik at vi kan fortsette på veggene der oppe.
 
Jeg har brukt morgene & formiddagen på å lest i bruksanvisningsboken til Canon kameraet. Så mitt tips til dere ; Les denne,du lærer deg bra mye på bare å lese der.  Jeg surfet internett også for endel sider,og man finner masse der også. Det er hele tiden noe nytt å lære,å jeg lærer noe nytt hver gang jeg knipser.Man må prøve & feile før man lærer seg det ordentlig.
 
Hvordan ser deres lørdag ut da?
 
Ha en fin dag
♥♥♥
 
Klemmer fra Christina

3 kommentarer:

  1. Så nydelige, stemningsfulle bilder du har tatt:)
    Hørtes deilig ut med en avslappet og rolig lørdag, her i bittelille huset er vi godt igang med opussingen av soverommet vårt, så etter denne lille bloggrunden skal jeg rett opp og male mer. Ikveld skal vi i en liten bursdagsfest til et vennenpar, det blir koselig.
    Ha en fortsatt fin helg:)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  2. Så fine stemningsfullebilder du har tatt. De rosene var nyyydelig!

    ha en fin lørdag

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Det er veldig deilig med rolige lørdager, definitivt!! Selv har eg brukt lørdagen på å handle grønt og atter grønt, både planter og grønnsaker og frukt :) Herlig!

    ha en flott helg videre, hilsen Line!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com