fredag 28. januar 2011

I drømmehuset nå.. ♥

 
fredagskveld 28012011-2Fredagskveld 28012011
 
.. nyter vi et glass rødvin & det store korslaget på tven.. ♥
 
Plages litt med bildene. Jeg har prøvd å tatt bilder med Canon kameraet mitt på Manuell innstillning. Men jeg ser nå at det blir veldig mye blåskjær på disse bildene.
Så jeg valgte å gå tilbake til Av innstillningen. Disse bildene er tatt i kveld på AV. Hadde blitt veldig glad vist jeg fikk noen tilbakemeldinger fra dere om hva dere syns?? Jeg føler at disse ble mye mer lik hvordan det er i virkeligheten her hjemme,spesielt nå på kveldstid. Jeg er amatør på dette område,så jeg må prøve meg frem for å finne ut hvordan man får finest bilder,også iforhold til redigeringen etterpå i photoshop.
 
Ha en nydelig kveld 
♥♥♥¨
 
Klemmer fra Christina

8 kommentarer:

  1. Trodde kanskje du hadde redigert de i litt blålige toner jeg, når jeg ser på de forskjellige innleggene dine nedover så ser jeg at det er både blå og rosa nyanser i bildene. Bruker du ekstern blitz?

    Kos deg med rødvinen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei .)

    Syntes du tar veldig fine bilder jeg ;)
    Syntes det med vinglasset nesten er finest hmm...vanskelig.

    Bildene under her har du vel redigert på ?

    Jeg har Canon 500 og bruker nesten alltid auto, syntes den tilpasser seg bra selv da ;)

    Også redigerer jeg noen ganger på photpscape.

    Kos deg med fotograferingen og god helg !

    SvarSlett
  3. Hei! Fine bilder var det uansett! Første gang jeg er innom deg, legger meg til som følger...;)
    Jeg har også canon kamera, som jeg er superfornøyd med!!... Men dessverre ikke har hatt tid tilå lære meg å bruke. Men har sluttet med auto-innst. Iallefall da... Gøy er det uansett!
    God fredagskveld til deg og dine, her er det deilig fredagsbiff & rødt i glasset:))
    Klem

    SvarSlett
  4. Tenker ikke på blitzen som er på kameraet... Når man bruker ekstern blitz spesielt når det ikke er nok naturlig lys i rommet, så kan med de rette innstillingene erstatte det naturlige lyset og bildene blir kjempeflotte! Men det er min erfaring da, jeg bruker heller aldri autofunksjonen og tar helst bilder når det er naturlig lys i rommet :)

    SvarSlett
  5. Ser også at det er blåskjær i bildene, men det er jo fint. Et fint lys, synes jeg.

    Nyt kvelden videre, det skal vi her også :)

    SvarSlett
  6. Heisann.

    Synes bildene du har tatt på AV er de som ser best ut.. de innleggene med blått lys ble kanskje litt for blåe. Men jeg synes du tar veldig fine bilder og skulle ønske jeg kunne få til det samme selv :D:D.

    Jeg tar som regel bildene i manuell, og suplerer med ekstern blits hvis jeg tar bilder på kvelden. Og så blir det jo litt redigering nå og da.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Jeg syns du får fram en slik god stemning på bildene dine, jeg :)
    Ha en fin kveld videre, og god helg!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder med de sarte fargene. Hilsen sølvi

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com