søndag 16. januar 2011

Ingenting er mer dyrebart enn øyeblikket.. ♥

Her er det storebror som leser om hinkel pinkel & alle vennene hans i drømmehagen for 100  gang til llillesøster,men uannsett hvor lei han er.. fortelle han det med like stor innlevelse hver gang.  Jeg er stolt over å få være mammaen hans,stolt over at han er blitt en slik kjærlig,god & omsorgsfull storebror til sin lillesøster. Jeg er glad jeg ikke hastet forbi dette øyeblikket,for dette er et øyeblikk som varmer hjerte mitt & som gjør meg en stolt mamma. ♥♥

Takk kjære storebror & lillesøster for alle de herlige øyeblikkene dere gir meg ♥

Ønsker alle som titter innom får en flott kveld & en herlig mandag!

Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Åååh, så nydelig. Tenk å være så heldig, både lillesøster, storebror og dere andre som får være en del av deres liv. Det er som du sier viktig å ta vare på øyeblikkene. Lille Amalie fortalte meg i dag at; mamma, alle trenger kjærlighet! Og ja, det måtte jeg jo bare si meg enig i.
    Kos dere masse i uken som kommer, og ta vare på både de små og store øyeblikkene.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  2. Hei.

    Nydelig søskenbilde. Snakk om "Capture the moment..."

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Å, så utrolig herlig! Disse herlige små øyeblikkene som er hele livet!
    Så nyydelig!

    Ha en flott ny uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Så søtt innlegg! Et "kjærlighets-innlegg" <3 Viktig at vi minner oss selv på å roe ned innimellom og ta vare på disse små, men likevel så store, øyeblikkene! Lykke.

    SvarSlett
  5. Så herlig bilde og tekst.. Fikk helt tårer i øynene. Må være flott å være mamma til to så vakre og flinke små!
    God mandag til deg også!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. For et herlig bilde! Tror nesten jeg ville forstørret det :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com