mandag 17. januar 2011

Nydelig mandag.. ♥

God mandag alle sammen!♥ Håper mandagen startet fint hos dere?! Jeg sitter her & nyter en kopp varm te,mens jeg ser  ut på fuglene som sitter på fuglebrettet og spiser., Herlig spør du meg. Vi har ikke hatt så masse fugler rundt her før,men nå ser det ut som mange har funnet veien hit. Storebror & lillesøster er i barnehagen & mannen på jobb. Jeg vasker litt klær & surre riundt her hjemme. Idag er den store handledagen i uken,så jeg holder på å skrive ferdig handlelista. Tulipanene  som dere ser står enda fint på bordet & på sjenken. Fikk 2 buketter,jeg er så heldig! Snille mannen & barna ♥

Nå skal jeg skrive meg ferdig på handlelisten før jeg skal henge opp noen klær,ønsker alle som er innom her en flott start på uken.

Varme klemmer fra Christina ♥

4 kommentarer:

  1. Høyrest ut som ein fin dag☺
    Eg drikk også te og slappa av☺
    Min kjære er heime frå jobb, ligg i senga og er ikkje heilt bra etter omgangssjuka i helga :(
    Elias har seg ein blund☺
    Eg ser ut på glatte vegar, regn regn og atter regn og snø som forsvinn litt etter litt....☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    ...er du forresten inne på sida bryllupsvenner??☺

    SvarSlett
  2. God mandag til deg og Cristina!
    Det virker alltid så rolig og harmonisk hos deg!
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Ønske dæ og dine ei fin uke;))
    Deilig med blomster og tulipana e nydelig!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jepp-eg har profil der inne☺
    Marnyjohan heiter vi☺
    Kjekt med inspirasjon og tips frå andre☺
    Eg lurer på-viss eg tørr-å bestille kjole frå JKdress...
    Er so mange fine kjola å velge imellom☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com