mandag 31. januar 2011

Litt forandring er godt for kroppen..♥

 
stuebilde2

..i hvertfall for min kropp  ♥ ♥

Sent i går kveld fant jeg ut at jeg ikke var helt fornøyd med slik hyllen inne i “tv” rommet var. Derme var det å ta ned alt på veggen som den var på,male over de hullene som var & få min snill mann til å hjelpe meg å få den opp igjen på en ny plass.

Vel,slik ble det.. Og med hylla å det er jeg fornøyd. Men lurer på om jeg kanskje skal flytte sofaen inn til der tven står igjen. Har noen nye ideer om hvordan jeg vil ha det. Trur det blir bra til slutt.

Som dere ser er lillesøster (og storebror) hjemme sammen med meg,de hadde en slik stygg hoste. Pappaen min er oppe på lofte og snekrer mens mannen min er på jobb. Snille snille pappaen min.

Nå skal jeg styre vidre her hjemme også skal jeg blogge meg en runde.

Kos dere i dag!

Klem Christina


10 kommentarer:

  1. Det ser jo så fint ut, flink er du. Ha en toppers dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. så kjempekoselig ut!!! søt litasnuppe du har også! :)

    koselig blogg du har :)

    klem/lisa

    SvarSlett
  3. Ble jo veldig koselig sånn♥
    Herlige og lyse bilder du får til altså!

    Skjønne små har du også,
    håper hosten gir seg snart!

    Ønsker dere en fin Mandag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempe fint.
    Utrolig kost du har det :)

    Håper hosta gir seg :)

    Ha en fin uke :)
    Klem Malin

    SvarSlett
  5. Veldig VAKKERT hos deg!! Mange nydelige detaljer som jeg liker :)
    Har kost meg lenge her inne hos deg nå!! :) Masse fin inspirasjon hos deg! :)

    Stor klem fra Solveig i Svingen!

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint, nydelige bilder. Kjenner at jeg er klar for litt endringer her hjemme jeg også...Nå får du ha en superfin mandagskveld.....klem fra Mona

    SvarSlett
  7. Alltid koselig inne hos deg og flotte bilder! :)

    Bli gjerne med på giveaway`n jeg har på siden min...

    klem

    SvarSlett
  8. Fant bloggen din gjennom at du hadde lagt igjen en kommentar til meg. Koselig blogg og fine bilder.
    Jeg sitter bare her å det klør i fingrene for jeg har så lyst å prøve mitt nye kamera. Ute regner det å inne er det mørkt som i graven så jeg sliter....
    Så frem til det blir lysere tider eller at jeg rekker gå ut på dagtid mens det er lyst får det pent ligge på stuebordet å smile til meg:)

    SvarSlett
  9. For en koselig blogg jeg dumpet innom:)

    Kommer garantert tilbake hit!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  10. God kveld i drømmehuset! Ring meg etter kl 16.15 for da har jeg nok kommet meg ut fra jobben og sitter i bilen på vei hjem :-)
    Eller du kan plinge på nå - har ikke funnet senga ennå...
    Klem Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com