mandag 31. januar 2011

Min “nye” spisestue.. ♥

 
Min nye spisestue1Min nye spisestue2
 
God kveld ♥♥
Som dere ser har jeg forandret enda mer enn det som var gjort i gårkveld. Tror du ikke jeg startet på`an igjen nå i kveld.
Jeg har flyttet spisestuen & tallerkenhyllen over til andre siden. Jeg ble fornøyd jeg! ♥ Litt mer vårlige farger ble også med.
Så,hva syns du?
Beklager lyset på bildet,men jeg måtte bare ta et bilde i kveld ♥ blir nok å ta flere bilder i morgen. Må vel også komme med noen oversiktsbilder,for hele stuen er jo forandra. Det eneste som sto der det sto er tven.
 
Bare tipse dere om at jeg har lagt ut middagsmenyen på høyresiden på bloggen. Der kommer jeg til å legge ut uke for uke,så vist dere ønsker noen middagstips kan dere gå der,vist dere har noen tips til meg.. Tar jeg hjertelig imot de.
 
Ønsker alle dere som titter innom en god natt ♥
 
Klemmer fra Christina
 
 

4 kommentarer:

  1. Så vårlig og vakkert pyntet tallerkenhylle! Nydelige farger på stemningsfulle bilder:)
    Gleder meg til å se oversiktsbilder av stueforandringen:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Jeg syntes det var veldig fint med de vårslige fargene i tallerkenhylla. Artig å kombinere de store bokstavene med skriften på veggen.

    SvarSlett
  3. Heia :)
    Så flott du har dekorert på tallerkenhylla! Masse skjønne farga :) Skikkelig vårfølelse!
    Ønske gudmor sine gullonga masse god bedring <3
    Tirsdagsklem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com