tirsdag 1. februar 2011

Litt vår i stuen.. ღ

 
 
spisestuen01022011-2spisestuen01022011-3
 
Litt vår har kommet inn i stuen.. ღ
 
Måtte nesten ta bilder av spisestuen i dagslyset idag. Sier meg egentlig fornøyd jeg. Noen mer som må opp på veggene i stuen,men ellers er jeg meget fornøyd. Snille mannen som hjelper meg når jeg kommer med slike påfunn ღღ
 
Kommer nok innom senere med noen bilder av sofaen der den står nå.
Nå skal jeg pleie gullene vidre,som hoster & hoster stakkars..
 
Ha en fin dag så lenge
 
Klem fra Christina

5 kommentarer:

  1. Det ser kjempefint ut i stuen hos deg, så lyst og lekkert. Likte så godt skapet du har der. Stilig! Herlig nå når sola titter inn i stuene våre. Er bilder fra ei solfylt stue hos meg også i dag. :) Kom gjerne inn! :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!! Det øverste bildet ditt var utrolig nydelig, med de svake pastellfargene i hyllen, og kontrastene i sjømannsbildet! Ser mer og mer hvor viktig det er å ha litt kontraster i et hjem, når man ser slike bilder.. Lekkert!

    Da venter jeg bare på bilder fra sofagruppa da! :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. kjempe fint.
    lurer fortsatt på hvor vetrineskapet er fra.
    -NM-

    SvarSlett
  4. Anonym : Vitrinskapet er kjøpt på skeidar for 3-4 år siden.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com