tirsdag 1. februar 2011

Tenk,1 februar allerede ღ

 
 
sofaen2sofaen3
 
God ettermiddag mine lesere ღღ
 
Jeg sa jo jeg skulle komme med noen sofabilder,så her kommer de. Ihvertfall noen bilder. Til høyre står tvbenken med den store SORTE tven.. (er ikke spesielt glad i den,ihvertfall ikke størrelsen & fargen.. men noen må vel mannen få sin vei). 
På veggen rett fram ved piketitteren har jeg ikke fått opp noe enda. Må se hva jeg finner på der,men har noen ideer. Egentlig kunne jeg tenkt meg et stort fint bilde.. Men har ikke funnet noen bilder  jeg liker.
 
Håper du får en fin kveld!
Her er det snart tid for jentekveld ღღ
 
Klemmer fra Christina .. (som må huske på å sette tuneren på opptak til greys i kveld)
 
 

5 kommentarer:

  1. Kjempefint! Stua deres er så lys og lekker. Akkurat som jeg også liker det. ;) Herlig sofa, og skjønt med det teppet i støvet rosa.

    SvarSlett
  2. Fine bilder!
    Høres hyggelig ut med jentekveld!
    Kos deg:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig mønster i det lysfatet ditt. Pynt på veggene er det jo viktig å bruke god tid på så man finner noe man virkelig liker og kan nyte lenge. *♥*

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Ha en fin kveld :)
    klem silje

    SvarSlett
  5. God kveld. For en fantastisk blogg. Måtte legge meg til som følger. Jeg lurer på, hvor har du funnet disse tegnene du bruker? Ser du har hjerte, stjerne og annet forskjellig.

    Ha en fantastisk dag videre

    Hilsen Bettine *smil om øyet*

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com